ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.0 TDI (III) (mechanic.gear. diezel) | 2.7 TDi (III) (mechanic.gear. diezel) | 3.2 FSi (III) (mechanic.gear.benzin) | 4.2 i V8 40V Quattro (Avant) (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2004-2011 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2004-2011 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | სედანი | უნივერსალი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 140 ც.ძ. | 180 ც.ძ. | 255 ც.ძ. | 335 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 2.7 ლ | 3.1 ლ | 4.2 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 205/60 R16 | 225/55 R16 | 225/55 R16 | 225/50 R17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 10.3 | 8.9 | 6.9 | 6.2 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8 | 9.6 | 14.3 | 16.6 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 4.8 | 5.2 | 7.1 | 8.9 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
წინა სავალი ნაწილი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი |
უკანა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 | 70 | 70 | 80 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | + | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 6 | 6 | 8 |
|
|
|