ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 6.0 i W12 48V (Flying Sp) (automatic.gear.benzin) | 6.0 i W12 48V (GTC) (automatic.gear.benzin) | 6.0 W12 Twin Turbo (GT) (automatic.gear.benzin) | 6.0i W12 (Flying Sp) (automatic.gear.benzin) | 6.0i W12 48V Twin Turbo (GT Speed) (automatic.gear.benzin) | 6.7 i V8 (R) (automatic.gear.benzin) | 6.7 i V8 Mulliner (R) (automatic.gear.benzin) | 6.7 V8 (R) (automatic.gear.benzin) | 6.8 i V8 (T) (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2012 | 2006-2012 | 2003-2012 | 2008-2012 | 2008-2012 | 1994-2012 | 2001-2012 | 1994-2012 | 2000-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | კაბრიოლეტი | სპორტ–კარი | სედანი | სპორტ–კარი | სპორტ–კარი | სპორტ–კარი | სპორტ–კარი | სპორტ–კარი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 560 ც.ძ. | 560 ც.ძ. | 560 ც.ძ. | 610 ც.ძ. | 610 ც.ძ. | 408 ც.ძ. | 426 ც.ძ. | 389 ც.ძ. | 426 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 6.0 ლ | 6.0 ლ | 6.0 ლ | 6.0 ლ | 6.0 ლ | 6.7 ლ | 6.7 ლ | 6.7 ლ | 6.8 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 275/40 R 19 | 275/40 R 19 | 275/40 R19 | 275/40 R 19 | 275/35 R 20 | 285/45 R18 | 285/45 ZR18 (R) | 255/55 R17 | 285/45 R18 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 5.2 | 5.1 | 4.8 | 4.8 | 4.5 | 6.4 | 6 | 6.3 | 5.9 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 4 | 4 | 4 | 4 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 26.4 | 27.4 | 17.1 | 26.4 | 25.3 | 28.1 | 19.2 | 28.1 | 28.1 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 12.7 | 12.7 | 17.1 | 12.7 | 11.6 | 13.1 | 11.8 | 13.2 | 13.2 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | ჰიდროპნევმატიკური ელემენტი | განივი ბერკეტი | საამორტიზაციო სადგამი | პნევმატური დრეკადი ელემენტი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ჰიდროპნევმატიკური ელემენტი | გრძივი სტაბილიზატორი | ხვეული ზამბარა | პნევმატური დრეკადი ელემენტი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 90 | 90 | 90 | 90 | 90 | 108 | 100 | 108 | 108 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 8 | 8 | 8 | 4 |
|
|
|