ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.0 16V CRDi (VI) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (VI) (automatic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (VI) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 i 16V AT (VI) (automatic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (VI) (mechanic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (VI) (automatic.gear.benzin) | 2.4 i 16V AT (VI) (automatic.gear.benzin) | 2.7i V6 (VI) (automatic.gear.benzin) | 2.7i V6 (VI) (mechanic.gear.benzin) | 3.3 i V6 24V (VI) (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2006-2012 | 2006-2012 | 2006-2012 | 2006-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2006-2012 | 2006-2012 | 2004-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 140 ც.ძ. | 137 ც.ძ. | 137 ც.ძ. | 144 ც.ძ. | 161 ც.ძ. | 161 ც.ძ. | 161 ც.ძ. | 172 ც.ძ. | 172 ც.ძ. | 233 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.4 ლ | 2.4 ლ | 2.4 ლ | 2.7 ლ | 2.7 ლ | 3.3 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 | 215/60 R 16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 10.7 | 9.6 | 9.6 | 11.5 | 8.9 | 8.9 | 10.4 | 9.7 | 9.7 | 7.8 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8.2 | 10.3 | 10.3 | 7.9 | - | - | 12.3 | - | - | - |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.0 | 8.2 | 8.2 | 6.7 | - | - | 7.0 | - | - | - |
წინა მუხრუჭები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 | 65 | 65 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 |
|
|
|