ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
VIN |
click to see vin
|
დასახელება | 2.0 CRDi (mechanic.gear. diezel) | 2.0 CRDi 4WD (automatic.gear.diezel) | 2.0 CRDi 4WD (mechanic.gear. diezel) | 2.0 i 16V (automatic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 2.0 i 16V 4WD (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V 4WD (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V 4WD AT (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 112 ც.ძ. | 112 ც.ძ. | 112 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 173 ც.ძ. | 173 ც.ძ. | 173 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.7 ლ | 2.7 ლ | 2.7 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | |
წამყვანი თვლები | წინა | 4X4 | 4X4 | წინა | წინა | წინა | წინა | 4X4 | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 235/60 R 16 | 235/60 R 16 | 235/60 R 16 | 215/65 R 16 | 215/65 R16 | 215/65 R 16 | 215/65 R16 | 215/65 R16 | 215/65 R 16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 13.1 | 13.8 | 13.8 | - | - | - | - | 10.5 | 10.5 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 9.1 | 9.2 | 9.2 | - | - | - | - | 13.2 | 13.2 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.8 | 5.9 | 5.9 | - | - | - | - | 8.2 | 8.2 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 65 | 65 | 65 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | + | + | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 |
|
|
|