ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.4 i 16V (III) (automatic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (III) (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V III Hatchback (automatic.gear.benzin) | 1.4 i 16V III Hatchback (mechanic.gear.benzin) | 1.5 CRDi (III) (mechanic.gear.benzin) | 1.5 CRDi III Hatchback (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (III) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (III) (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V III Hatchback (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V III Hatchback (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | სედანი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 97 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 109 ც.ძ. | 109 ც.ძ. | 112 ც.ძ. | 112 ც.ძ. | 112 ც.ძ. | 112 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.3 ლ | 1.3 ლ | 1.3 ლ | 1.3 ლ | 1.5 ლ | 1.5 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/70 R 14 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 12.3 | 12.3 | 12.3 | 12.3 | 11.5 | 11.6 | 10.2 | 10.2 | 10.2 | 10.2 |
გადამცემთა რაოდენობა | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8.0 | 8.0 | 7.9 | 7.9 | 4.81 | 4.75 | 8.4 | 8.4 | 8.4 | 8.4 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.1 | 5.1 | 5.2 | 5.2 | 3.52 | 3.41 | 5.2 | 5.2 | 5.4 | 5.4 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | + | + | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|