ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 280 (W124)(mechanic.gear.benzin) | 280 (W202)(automatic.gear.benzin) | 280 T (T202)(mechanic.gear.benzin) | T202(automatic.gear, benzin) | T202(mechanic.gear, benzin) | W202 (automatic.gear, benzin) | W202 (automatic.gear, benzin) | W202 (mechanic.gear, benzin) | W202 (mechanic.gear, benzin) |
წელი | 1997-2000 | 1993-2000 | 1997-2000 | 1997-2000 | 1997-2000 | 1993-2000 | 1997-2000 | 1993-2000 | 1997-2000 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 197 ც.ძ. | 193 ც.ძ. | 197 ც.ძ. | 197 ც.ძ. | 197 ც.ძ. | 193 ც.ძ. | 197 ც.ძ. | 193 ც.ძ. | 197 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.8 ლ | 2.8 ლ | 2.8 ლ | 2799.0 ლ | 2799.0 ლ | 2799.0 ლ | 2799.0 ლ | 2799.0 ლ | 2799.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ||
წამყვანი თვლები | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 195/65 R 15 | 195/65 R 15 | 195/65 R 15 | 195/65 R 15 | 195/65 R 15 | 195/65 R 15 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 8.3 | 8.8 | 8.8 | 8.8 | 8.8 | 8.8 | 8.3 | 8.8 | 8.3 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 14.8 | 10.6 | 14.8 | 14.8 | 14.8 | 0 | 14.8 | 10.6 | 14.8 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7.4 | 6 | 7.4 | 7.4 | 7.4 | 10.6 | 7.4 | 6 | 7.4 |
წინა მუხრუჭები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 62 | 62 | 70 | 465 | 465 | 62 | 62 | 62 | 62 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
|
|
|