ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | S208(automatic.gear,benzin) | S208(automatic.gear,benzin) | S208(automatic.gear,benzin) | S208(automatic.gear,benzin) | S208(automatic.gear,benzin) | S208(mechanic.gear, benzin) | S208(mechanic.gear, benzin) | S208(mechanic.gear, benzin) | S208(mechanic.gear, benzin) | S208(mechanic.gear, benzin) |
წელი | 2000-2002 | 1998-2003 | 2000-2003 | 1998-2003 | 1998-2003 | 2000-2002 | 1998-2003 | 2000-2003 | 1998-2003 | 1998-2003 |
ძარის ტიპი | სპორტ–კარი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სპორტ–კარი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 163 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 136 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 19981.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ | 1998.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 9.1 | 12.2 | 9.9 | 9.1 | 12.2 | 9.1 | 12.2 | 9.9 | 9.1 | 12.2 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 13.6 | 13.4 | 13.6 | 13.6 | 13.4 | 13.6 | 13.4 | 13.6 | 13.6 | 13.4 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7 | 7.1 | 7 | 7.2 | 7.1 | 7 | 7.1 | 7 | 7.2 | 7.1 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | განივი ბერკეტი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | განივი ბერკეტი | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|