ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | E 320 (124.052)Coupe (C124)(automatic.gear.benzin) | E 320 (124.052)Coupe (C124)(mechanic.gear.benzin) | E 320 (124.066) Cabrio (A124) (automatic.gear.benzin) | E 320 (124.066) Cabrio (A124) (mechanic.gear.benzin) | E 320 (210.055) (W210) (automatic.gear.benzin) | E 320 (T-mod S211) (automatic.gear.benzin) | E 320 T (124.092) (automatic.gear.benzin) | E 320 T (124.092) (mechanic.gear.benzin) | E 320 T 4-matic (T-mod S211) (automatic.gear.benzin) |
წელი | 1993-1996 | 1993-1996 | 1993-1996 | 1993-1996 | 1995-1997 | 1996-2000 | 1993-1996 | 1993-1996 | 1996-2000 |
ძარის ტიპი | სპორტ–კარი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სედანი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 220 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 224 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 220 ც.ძ. | 224 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | 4X4 | წინა | უკანა | უკანა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 195/65 R 15 | 195/65 R15 | 205/60 R15 | 205/60 R 15 | 215/55 R16 | 215/55 R16 | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 215/55 R16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 8.3 | 8.3 | 9.2 | 9.2 | 7.8 | 9.2 | 8.6 | 8.6 | 8.7 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 11 | 11.6 | 11.5 | 11.5 | 10.4 | 16.8 | 11.6 | 11.6 | 15.9 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 11 | 11.6 | 11.5 | 11.5 | 10.4 | 8.7 | 11.6 | 11.6 | 7.9 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | ორმაგი განივი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 | 70 | 70 | 70 | 80 | 70 | 72 | 72 | 70 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | + | - | - | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
|
|
|