ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.8 GDi (Pinin) (automatic.gear.benzin) | 1.8 GDi (Pinin) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (3dr) Pinin (automatic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (3dr) Pinin (mechanic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (5dr) Pinin (automatic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (5dr) Pinin (mechanic.gear.benzin) | 2.0 GDi 16V (3dr) Pinin (automatic.gear.benzin) | 2.0 GDi 16V (3dr) Pinin (mechanic.gear.benzin) | 2.0 GDi 16V (5dr) Pinin (mechanic.gear.benzin) | 2.0 GDi 16V (5dr) Pinin (automatic.gear.benzin) | 2.5 TD (Sport) (mechanic.gear. diezel) | 3.2 Di-D (3dr) Pajero III (automatic.gear.diezel) | 3.2 Di-D (3dr) Pajero III (mechanic.gear. diezel) | 3.2 Di-D (5 dr) Pajero III (automatic.gear.diezel) | 3.2 Di-D (5 dr) Pajero III (mechanic.gear. diezel) | 3.5 V6 GDi (3dr) Pajero III (automatic.gear.benzin) | 3.5 V6 GDi (3dr) Pajero III (mechanic.gear.benzin) | 3.5 V6 GDi (5dr) Pajero III (automatic.gear.benzin) | 3.5 V6 GDi (5dr) Pajero III (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 114 ც.ძ. | 114 ც.ძ. | 114 ც.ძ. | 114 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 165 ც.ძ. | 165 ც.ძ. | 165 ც.ძ. | 165 ც.ძ. | 202 ც.ძ. | 202 ც.ძ. | 202 ც.ძ. | 202 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.5 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.2 ლ | 3.5 ლ | 3.5 ლ | 3.5 ლ | 3.5 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 6-8 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 6-8 |
საბურავები | 215/65 R 16 | 215/65 R16 | 215/65 R 16 | 215/65 R16 | 215/65 R 16 | 215/65 R16 | 215/65 R 16 S | 215/65 R16 S | 215/65 R16 S | 215/65 R 16 S | 215/65 R16 S | 235/80 R 16 S | 235/80 R16S | 235/80 R 16 S | 235/80 R16S | 265/70 R 16 H | 265/70 R16 H | 265/70 R 16 H | 265/70 R16 H |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 10.2 | 10.2 | 11.9 | 11,9 | 12.6 | 12.6 | 10.2 | 10,2 | 10.8 | 10.8 | 18.5 | 11.5 | 11.5 | 12 | 12 | 10 | 10 | 10.7 | 10.7 |
გადამცემთა რაოდენობა | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 11.1 | 11.1 | 11.6 | 11.6 | 11.8 | 11.8 | 12 | 12 | 12.2 | 12.2 | 13.1 | 12.4 | 12.4 | 12.5 | 12.5 | 16.9 | 16.9 | 16.9 | 16.9 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7.7 | 7.7 | 7.9 | 7.9 | 8.7 | 8.7 | 7.8 | 7.8 | 8 | 12.2 | 9 | 7.9 | 7.9 | 8.1 | 7.9 | 10.5 | 10.5 | 10.5 | 10.5 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ტორსიონი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 53 | 74 | 71 | 71 | 90 | 90 | 71 | 71 | 90 | 90 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | + | + | + | + | + | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 |