ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 3.5 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 3.5 i V6 4WD (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2002-2011 | 2002-2011 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 248 ც.ძ. | 248 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 3.5 ლ | 3.5 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 235/65 R18 | 235/65 R18 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 7.9 | 8.5 |
გადამცემთა რაოდენობა | вариатор | вариатор |
საჭის გამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 11.8 | 11.8 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 9.4 | 9.8 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 82 | 82 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 6 | 6 |