ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.3 CDTI | 1.3 CDTI ecoFLEX | 1.4 ecoFLEX (100hp) | 1.4 ecoFLEX (87hp) | 1.4 i | 1.4 i 16V (Caravan III) | 1.4 T (automatic.gear.100hp) | 1.4 T (mechanic.gear.100hp) | 1.6 (automatic.gear) | 1.6 (automatic.gear) | 1.6 (mechanic.gear) | 1.6 (mechanic.gear) | 1.6 i (automatic.gear) | 1.6 i (mechanic.gear) | 1.6 i 16V (Caravan III) | 1.6 i 16V AT (automatic.gear.benzin) | 1.6 T | 1.6 T (automatic.gear) | 1.6 T (mechanic.gear) | 1.7 CDTI (100hp) | 1.7 CDTI (110hp) | 1.7 CDTI (125hp) | 1.7 CDTI (80hp) | 1.7 CDTi (Caravan III) (mechanic.gear. diezel) | 1.7 CDTi (Caravan III) (mechanic.gear. diezel) | 1.8 (automatic.gear) | 1.8 (mechanic.gear) | 1.8 i 16V (automatic.gear) | 1.8 i 16V (Caravan III) (automatic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (Caravan III) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 i 16V (mechanic.gear) | 1.8 i 16V AT (automatic.gear.benzin) | 1.9 CDTI (120hp) | 1.9 CDTI (150hp) | 1.9 CDTi (Caravan III) (mechanic.gear. diezel) | 1.9 CDTi (Caravan III) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 CDTI (automatic.gear.160hp) | 2.0 CDTI (mechanic.gear.160hp) | 2.0 i 16V Turbo | 2.0 i 16V Turbo (Caravan III) | 2.0 i 16V Turbo (Caravan III) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 i Turbo | 2.0 Turbo (mechanic.gear.benzin) | 2.0 Turbo (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2009 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2007-2009 | 2009-2012 | 2007-2009 | 2004-2009 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2007-2011 | 2007-2009 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2004-2009 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2007-2009 | 2007-2009 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2004-2009 | 2007-2011 | 2004-2009 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2009-2012 | 2009-2012 | 2004-2009 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2004-2009 | 2007-2011 | 2007-2011 |
ძარის ტიპი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი | ჰეჩბეკი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 90 ც.ძ. | 95 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 87 ც.ძ. | 90 ც.ძ. | 90 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 105 ც.ძ. | 105 ც.ძ. | 105 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 180 ც.ძ. | 180 ც.ძ. | 180 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 80 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 80 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 160 ც.ძ. | 160 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 240 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.3 ლ | 1.3 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.3 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 195/65 R15 | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 195/65 R15 | 195/65 R15 H | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 195/65 R15 | 215/50 R17 | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 195/65 R15 H | 205/55/ R 16 | 195/65 R15 | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 195/65 R15 | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 195/65 R15 | 195/65 R15 H | 195/65 R15 H | 195/65 R15 | 195/65 R15 | 215/50 R17 | 195/65 R15 H | 195/65 R15 H | 195/65 R15 | 205/55/ R 16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 H | 205/55 R16 H | 215/50 R17 | 215/50 R17 | 215/45 R17 | 205/55 R16 H | 205/55 R16 H | 215/45 R17 | 205/55/ R 16 | 205/55/ R 16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 13.7 | 14.5 | 13.9 | 15.1 | 13.7 | 14,1 | 9.9 | 9.9 | 11.7 | 11.6 | 11.7 | 11.6 | 13.3 | 12.3 | 12,7 | 15.1 | 8.3 | 8.5 | 8.5 | 12.3 | 12.6 | 11.5 | 15 | 12.5 | 15.4 | 10.2 | 10.2 | 11.9 | 10.9 | 10.9 | 10.8 | 11.2 | 10.5 | 8.9 | 9.2 | 10.8 | 9 | 9 | 8.2 | 8,4 | 8.9 | 8.9 | 8.1 | 6.4 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - | 5 | 6 | 6 | 6 | 5 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 50 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | - | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | - | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | - | - |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 6.2 | 4.9 | 7.1 | 7.1 | 8.2 | 8,2 | 9 | 7.9 | 9.8 | 8.7 | 8.3 | 8.7 | 8.4 | 8.5 | 8,7 | 7.7 | 10.3 | 7.2 | 8.8 | 6.3 | 5.5 | 5.5 | 6.3 | 6.4 | 6.3 | 9.9 | 9.9 | 11.6 | 10.5 | 10.5 | 10.5 | 10.4 | 7.4 | 7.7 | 7.5 | 7.5 | 7.9 | 6.2 | 13.1 | 13,2 | 12,9 | 12.9 | 13.1 | 13 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 4 | 3.7 | 4.6 | 4.6 | 5.2 | 6,2 | 5.3 | 4.7 | 5.6 | 5.2 | 5.1 | 5.2 | 5.4 | 5.5 | 5,5 | 4.9 | 6.2 | 5.6 | 5.6 | 4.2 | 3.9 | 3.9 | 4.1 | 4.2 | 4.1 | 5.8 | 5.8 | 6.5 | 6.2 | 6.2 | 6.2 | 6.1 | 4.9 | 4.9 | 5 | 5 | 4.6 | 4.1 | 7.1 | 7,2 | 6,9 | 6.9 | 7.1 | 7.8 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ||||||||||||||||||
უკანა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | გრძივი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | გრძივი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | გრძივი | გრძივი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | გრძივი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | გრძივი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ||||||||||||||||||
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 52 | 56 | 56 | 56 | 52 | 52 | 56 | 56 | 56 | 75 | 56 | 75 | 52 | 52 | 52 | 52 | 75 | 56 | 56 | 52 | 56 | 56 | 52 | 52 | 52 | 75 | 75 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 56 | 56 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 | 52 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | + | - | - | - | - | + | + | + | - | + | + | - | - | - | - | - | + | + | + | + | + | + | + | + | - | - | - | - | - | - | - | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზის გადასახადი, ლარი | |
იმპორტის გადასახადი, ლარი | |
შემოსავლების სამსახური, ლარი | |
20 | საექსპერტო შემოწმება, ლარი |
30 | დეკლარირების გადასახადი, ლარი |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
სულ, ლარი
|
დახმარების ცხელი ხაზი +995 322 05 05 55 AUTOPAPA სერვის ცენტრი +995 591 11 46 21 © 2013 «ავტოპაპა» - კავკასიის მთავარი ავტოპორტალი. ყველა უფლება დაცულია. |