პარკირების მომსახურების გადახდა

1. როგორ გავიგოთ დავალიანება ბილეთზე

ბილეთზე დარიცხული დავალიანების გაგება შესაძლებელია სმს-ის საშუალებით.

ამისათვის საჭიროა გააგზავნოთ მოკლე ტექსტური შეტყობინება ტექსტით Tბილეთის ნომერი (მაგალითად: T2000000123456) ნომერზე 93424. პასუხად თქვენ მიიღებთ ბილეთზე დარიცხულ დავალიანებას სმს-ის სახით.

ყურადღება: სერვისი ფასიანია და 1 სმს-ის გაგზავნის ღირებულება შეადგენს 1 (ერთი) ლარს.

2. როგორ დავამატოთ ავტობაზრობის ბილეთი

საიტზე ავტობაზრობის ბილეთის დასამატებლად საჭიროა მენიუში "ჩემი ავტოპაპა" ავირჩიოთ ჩანართი "ბილეთები".

 - დააჭირეთ ღილაკს "ბილეთის დამატება"

 - აირჩიეთ შესაბამისი ორგანიზაცია

 - შეიყვანეთ ბილეთის ნომრის ბოლო 6 (ექვსი) ციფრი

 - დააჭირეთ ღილაკს "გაგზავნა"

ამის შემდეგ ბილეთი დაემატება ჩამონათვალში, სადაც თქვენ შეძლებთ ბილეთზე დარიცხული დავალიანების გაგებას და მის ნაწილობრივ ან სრულად დაფარვას.

3. როგორ გადავიხადოთ ბილეთზე დაგროვილი დავალიანება

ბილეთზე დაგროვილი დავალიანების გადახდა შესაძლებელია ნებისმიერი ბანკის Visa და MasterCard, ასევე American Express ბარათების საშუალებით.

დავალიანების სრულად ან ნაწილობრივ დასაფარად საჭიროა ბილეთების ჩამონათვალში (გვერდი "ჩემი ავტოპაპა" - "ბილეთები"), შესაბამისი ბილეთის გასწვრივ დავაჭიროთ ღილაკს "გადახდა".

 - მიუთითეთ გადახდის სასურველი თანხა

 - დააჭირეთ ღილაკს "გაგზავნა"

 - შეიყანეთ ბარათის მონაცემები და დააჭირეთ ღილაკს "გადახდა".

ძირითადი შესაძლებლობები

1. რა ძირითადი შესაძლებლობები აქვს საიტს autopapa.ge?

ავტოპორტალზე თქვენ შეგიძლიათ, დაამატოთ განცხადება მანქანის გაყიდვის შესახებ, მოახდინოთ მისი რეკომენდაცია, შეარჩიოთ თქვენთვის სასურველი ავტომობილი, გაუზიაროთ ნაპოვნი ინფორმაცია მეგობრებს და თქვალყური ადევნოთ თქვენთვის საინტერესო შემოთავაზებების გამოჩენას საძიებო აგენტების დახმარებით. ნახეთ ვიდეო ავტოპორტალის ძირითად შესაძლებლობებზე:

 

 

საერთო

1. როგორ დავუკავშირდე საიტის ადმინისტრაციას?

ყველა საკითხზე მოგვმართეთ ელ.ფოსტაზე: support@autopapa.ge ან დარეკეთ დახმარების ცხელ ხაზზე +995 322 05 05 55.

2. შესაძლებელია საიტზე autopapa.ge რეკლამის განთავსება?

გთხოვთ ამ საკითხზე მიმართეთ საიტის ადმინისტრაციას ელ.ფოსტაზე : support@autopapa.ge ან დარეკეთ დახმარების ცხელ ხაზზე +995 322 05 05 55.

3. როგორ დავუკავშირდე autopapa.ge მხარდაჭერის სამსახურს?

თქვენ შეგიძლიათ დაკავშირება დახმარების მოთხოვნის ფორმის საშუალებით ელ. ფოსტაზე support@autopapa.ge ან დახმარების ცხელ ხაზზე  +995 322 05 05 55. ჩვენ ყოველთვის მოხარულები ვიქნებით დაგეხმაროთ!

როგორ დავადასტურო ჩემი email –მისამართი ან მობილური ტელეფონის ნომერი

1. როგორ დავადასტურო ჩემი email –მისამართი?

ეს ძალიან იოლია! თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი მონაცემები  emailმისამართის  ველის სტრიქონში  დააჭირეთ ღილაკს  “email–ის დადასტურება”. შედით თქვენს ფოსტაში და დააჭირეთ  email–მისამართის დადასტურების ლინქზე შეტყობინებაში AUTOPAPAგან. ამის შემდეგ თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი მონაცემები  emailმისამართის  ველის სტრიქონში  გამოჩნდება შეტყობინებაemail–ი  დადასტურებულია.

2. როგორ დავადასტურო ჩემი მობილური ტელეფონის ნომერი?

ეს სულ 2 წუთს წაგართმევთ! თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი მონაცემები  მობილური ტელეფონის–ის  ველის სტრიქონში  დააჭირეთ ღილაკს   “დადასტურების კოდის გაგზავნა”. თქვენს ტელეფონზე მიიღებთ SMS–ს AUTOPAPAგან კოდით, რომლის შეყვანა აუცილებელია  ველში  დადასტურების კოდი და  დააჭირეთ ღილაკს  “დადასტურების დასრულება”. თქვენი  მობილური ტელეფონის ნომრის  დადასტურებამ წარმატებულად ჩაიარა!

3. როგორ დავადასტურო ჩემი email –მისამართი ან მობილური ტელეფონის ნომერი, თუ მე არ ვღებულობ email–ს მისამართის დადასტურების ლინქით ან SMS–ს მობილური ტელეფონის ნომრის დადასტურების კოდით?

პირველ რიგში დარწმუნდით, რომ განყოფილებაში ჩემი მონაცემები, თქვენ უშეცდომოდ გაქვთ შეყვანილი email–მისამართი და მობილური ტელეფონის ნომერი.
 
თუ email–მისამართში შეცდომა იყო დაშვებული, შეატყობინეთ მხარდამჭერ სამსახურს email –მისამართის შეცვლის აუცილებლობაზე უკუკავშირის ფორმის საშუალებით, რომელიც იხსნება ბმულით დახმარება, ამავე დროს დარჩით შესული თქვენს ექაუნთში.
 
თუ შეცდომა მობილური ტელეფონის ნომერშია დაშვებული, მაშინ მობილური ტელეფონის ნომრის დასადასტურებლად დაგვიკავშირდით  ცხელი ხაზის  ნომერზე  +995 322 05 05 55.
 
თუ  email -მისამართი  და მობილური ტელეფონის  ნომერი  სწორადაა აღნიშნული, მაშინ  დაგვიკავშირდით  ცხელი ხაზის  ნომერზე  +995 322 05 05 55 მონაცემების  დასადასტურებლად.

ავტომობილის ძიება

1. როგორ ავარჩიო/მოვძებნო ავტომობილი?

მთავარ გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ მოძებნოთ ავტომობილი ძირითადი პარამეტრების მიხედვით (მარკა, მოდელი, ფასი, გამოშვების წელი, ძარის ტიპი). განყოფილებაში ”ავტოს შერჩევა” თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ უფრო კონკრეტული ძიების პარამეტრებით, რაც დაგეხმარებათ დაახარისხოთ მანქანები ტექნიკური მახასიათებლების მიხედვით (ძრავის მოცულობა და სიმძლავრე, ავტომობილის გარეგანი მხარე, გადაცემათა კოლოფი, წამყვანი თვლები და ა.შ.). აგრეთვე ძიების შედეგები შეგიძლიათ დაახარისხოთ, ფასის, თარიღის და პოპულარულობის მიხედვით.

2. ყველა ავტომობილი რეალურად არსებობს, რაც საიტზეა განთავსებული?

დიახ. განცახდებების უმრავლესობა, ჩვენი თანამშრომლების მიერ უშუალოდ რეალურად არსებული ავტომობილების მფლობელებისაგან არის მიღებული. თუ თქვენ ნახეთ განცხადება სადაც ავტომობილის და მფლობელის მონაცემები არ ემთხვევა, გთხოვთ მოგვმართოთ დახმარების სამსახურში ელ. ფოსტაზე: support@autopapa.ge ან დახმარების ცხელ ხაზზე + 995 322 05 05 55.

3. როგორ შევინახო ის ავტომობილი რომელიც მომეწონა?

განცხადება, რომელიც მოგეწონათ შეგიძლიათ დაამატოთ რჩეულებში, AUTOPAPA დაიმახსოვრებს მას და შემდეგ მის ნახვას თქვენ უკვე შეძლებთ ”ჩემი ავტოპაპას” განყოფილებაში, ”არჩეული ავტომობილების” გვერდზე.

4. შეიძლება შევატყობინო არჩეული ავტომობილის შესახებ მეგობრებს /ნაცნობებს?

დიახ, განცხადების გვერდზე ”შეატყობინე მეგობარს” ღილაკზე დაჭერით და შესაბამის ფორმაში ველების შევსებით, თქვენ შეგიძლიათ გაუგზავნოთ ნებისმიერი განცხადების ბმული თქვენ მეგობარს.

5. როგორ ვისარგებლო სოციალური ველებით?

ძალიან მარტივად. იმისათვის, რომ არჩეულის ავტომობილის შესახებ გაუზიაროთ ინფორმაცია ფეისბუქზე, ტვიტერზე ან კონტაქტ.რუზე, განცახდების გვერდზე, ფოტოს ქვეშ დააკლიკეთ ოპციაზე ”შეინახე”, აირჩიე შესაბამისი სოციალური ქსელი და დააკლიკე მის გამოსახულებას. გახსნილი სოციალური ქსელის გვერდზე შეგიძლიათ დაადასტუროთ ინფორმაციის განთავსება.

6. როგორ დავაზუსტო ავტომობილის მონაცემები, თუ საიტზე მფლობელის ტელეფონი არასწორია?

თუ განცხადება განთავსებულია უშუალოდ ავტომფლობელის მიერ, თქვენი თხოვნით ჩვენ ვეცდებით მასთან დაკავშირებას ელ. ფოსტის საშუალებით რეალური საკონტაქტო ნომრის დასადგენად. გთხოვთ, დაგვიკავშირდით დახმარების ცხელ ხაზზე + 995 322 05 05 55 ან მოგვწერეთ დამხარების სამსახურში და დააზუსტეთ:

            1. თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია საქართველოში (ან სხვა ქვეყანაში) ტელ. ნომერი/ელ.ფოსტა

            2. განცხადების ნომერი (განცხადების ნომერი მითითებულია განცხადების გვერდზე ან ბრაუზერის გვერდის თავში მაგ.: Porsche Cayenne განცხადება #1832)

            3. მიუთითეთ შეტყობინებაში, რომ გსურთ ავტომფლობელის საკონტაქტო ტელეფონის ნომრის დადგენა.

7. რა არის საძიებო email-აგენტი?

სამაძიებლო  აგენტი შეგატყობინებთ იმ ახალი განცხადებების  შესახებ, რომლებიც  ყოველდღე  ჩნდება საიტზე. ავტომობილის ძებნის თქვენ მიერ მითითებული სასურველი კრიტერიუმების (ფასი, მარკა, მოდელი, ავტომობილის ადგილმდებარეობა) შესაბამისად, AUTOPAPA დამოუკიდებლად შეგირჩევთ მხოლოდ ახალ განცხადებებს და შედეგებს გამოგიგზავნით  Email–ზე!

8. როგორ შემიძლია შევქმნა საიებო აგენტი?

საკუთარი სამაძიებლო აგენტის შესაქმნელად, დააჭირეთ მთავარ მენიუში ლინქზეაგენტის შექმნა. შეავსეთ ყველა ველი და შეინახეთ ფორმა.

 

9. როგორ შემიძლია შევცვალო საძიებო აგენტი?

გვერდზე  ჩემი აგენტები განყოფილებაში  ჩემი ავტოპაპა  დააჭირეთ „რედაქტირებას“ იმ სამაძიებლო აგენტისთვის, რომლის რედაქტირებაც გსურთ. გახსნილ ფორმაში შეცვალეთ ძიების კრიტერიუმები და შეინახეთ ცვლილებები.

როგორ დავამატო განცხადება

1. როგორ დავრეგისტრირდე საიტზე autopapa.ge?

განყოფილებაში ”რეგისტრაცია” აუცილებელია შეავსოთ ყველა ველი, რომელიც წითელი ნიშნითაა აღნიშნული და დააკლიკოთ ღილაკს ”ვეთანხმები წესებს. დარეგისტრირება”.

2. შემიძლია განვათავსო განცხადება ჩემი მანქანის გაყიდვის შესახებ საიტზე autopapa.ge?

დიახ, შეგიძლიათ. ამისათვის აუცილებელია წინასწარ დარეგისტრირდეთ საიტზე.

3. როგორ შევქმნა განცხადება ავტომობილის გაყიდვის შესახებ?

იმისათვის, რომ შექმნათ განცხადება, აუცილებელია თავდაპირველად დარეგისტრირდეთ საიტზე. აირჩიეთ მთავარ მენიუში ლინკი "განცახდების დამატება", გახსნილ ფანჯარაში შეავსეთ ავტომობილის ყველა საჭირო მახასითებელი, შესაძლებელია დაამატოთ ფოტოები და შეინახოთ ცვლილებები.

მიაქციეთ, ყურადღება, რომ თქვენი განცხადება საიტზე მცირე დაგვიანებით გამოჩნდება, ვინაიდან ყველა განცხადება გადის წინასწარ შემოწმებას საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

4. მყავს ავტომობილი მარკა (მოდელი ან მახასიათებლები) რომელიც არ არის განცხადების შექმნის ჩამონათვალში, როგორ მოვიქცე?

გთხოვთ გამოიყენოთ მთავარ მენიუში დახმარების მოთხოვნის ფორმა ან დარეკეთ დახმარების ცხელ ხაზზე + 995 322 05 05 55 და დააზუსტეთ:

        1. რომელი მარკა ან მოდელი არ არის ჩამონათვალში;

        2. თქვენი საკონტაქტო ნომერი საქართველოში (ან სხვა ქვეყანაში) ან ელ. ფოსტა.

ჩვენ შეგატყობინებთ, როგორც კი აღნიშნული შესწორება იქნება დამატებული და თქვენ შეძლებთ განცხადების დამატებას.

5. მე არ ვყიდი ავტომობილს (მაგ.: ველოსიპედს, თხილამურებს, სნოუბორდს) შემიძლია ასეთი განცხადების განთავსება საიტზე autopapa.ge?

არა, ჩვენი საიტი გამოიყენება მხოლოდ ძრავიანი სატრანსპორტო სშუალებების შესახებ ინფორმაციის განსათავსებლად.

 

6. საიტზე განთავსებულია ჩემი განცხადება საიტის თანამშრომლების მიერ. როგორ შეიძლება ამ განცხადების რედაქტირება/ მონაცემების დამატება?

გთხოვთ, დარეკეთ დახმარების ცხელ ხაზზე + 995 322 05 05 55 ან მოგვწერეთ დახმარების სამსახუში ელ. ფოსტაზე support@autopapa.ge და დააზუსტეთ:

        1. თქვენი განცხადების ნომერი (განცხადების ნომერი მითითებულია განცხადების გვერდზე ან ბრაუზერის გვერდის თავში მაგ.: Porsche Cayenne განცხადება #1832)

        2. თქვენი ტელეფონის ნომერი

        3. რა მონაცემების შეცვლა გსურთ?

7. მე განვათავსე განცხადება საიტზე autopapa.ge. რატომ არ არის ის ასახული საძიებო სისტემაში?

განცხადებები გადიან წინასწარ შემოწმებას და  ჩნდებიან საიტზე მცირე შეყოვნებით. ეს გვეხმარება განცხადებაში არსებული ინფორმაციის საიმედოობის დადგენაში. გთხოვთ, დარეკეთ დახმარების ცხელ ხაზზე + 995 322 05 05 55 ან მოგვწერეთ დახმარების სამსახურში და დააზუსტეთ განცხადების ნომერი, რომ ჩვენ დავადგინოთ მისი სტატუსი.

8. რა ღირს საიტზე განცხადების განთავსება?

ინტერნეტის საშუალებით საიტზე განცხადების განთავსების ღირებულება არის 1 ლარი.

 

9. მე წარმატებით გავყიდე ავტომობილი. როგორ წავშალო განცხადება საიტიდან?

გილოცავთ ავტომობილის წარმატებით გაყიდვას. იმისათვის, რომ წაშალოთ თქვენი განცხადება, თქვენსავე პროფაილში, განყოფილებაში ”ჩემი განცხადებები” დააკლიკეთ ოპციას ”გადაიტანე არქივში”. ამის შემდეგ თქვენი განცხადება გახდება არააქტიური და მის ნახვას ვერავინ შეძლებს.

10. რა არის გაყიდვისთვის QR-წებოვანი ქაღალდი?

QR-წებოვანი ქაღალდი არის თანამედროვე საშუალება, შეცვალოთ ხელით ნაწერი საქარე მინის ქვეშ დასადები განცხადება, ახლით. თქვენ უბრალოდ უნდა ამობეჭდოთ უკვე მზა განცხადება, რომელსაც Autopapa.ge ამზადებს თქვენთვის და განათავსოთ გასაყიდი ავტომობილის საქარე მინის ქვეშ.

QR - წებოვან ქაღალდზე განთავსებულია ყველა საჭირო ინფორმაცია თქვენი ავტომობილის შესახებ და აგრეთვე QR - კოდი, შესაბამისი ლინკით კავკასიის მთავარ ავტოპორტალზე - www.autopapa.ge.

QR - კოდის საშუალებით, ინტერნეტში ჩართული მობილური ტელეფონით, სმარტფონით ან აიფონით, დაინტერესებულ პირს სწრაფად შეუძლია ნახოს თქვენი დეტალური განცხადება საიტზე და შეინახოს ტელეფონში.

 

11. როგორ შევქმნა ჩემი განცხადებითვის QR-წებოვანი ქაღალდი?

ძალიან მარტივად! თავდაპირველად თქვენ უნდა შექმნათ განცხადება. მისი დამახსოვრების შემდეგ, განყოფილებაში ”ჩემი განცხადებები” დააკლიკეთ ოპციაზე ” QR - წებოვანი ქაღალდი გაყიდვისთვის”. Autopapa თვითონ შექმნის QR - ქაღალდს თქვენთვის, რომელზეც იქნება ყველა საჭირო ინფორმაცია თქვენი გასაყიდი ავტომობილის შესახებ და აგერთვე QR-კოდი, შესაბამისი ლინკით. იმისათვის, რომ ამობეჭდოთ დააკლიკეთ ღილაკს ” QR-კოდით ბლანკის ბეჭდვა” და თქვენი QR-ქაღალდი მზადაა.

 

12. რას ნიშნავს განცხადების რეკომენდაცია?

რეკომენდაცია - ნიშნავს განათავსოთ თვენი განცხადება სვეტში "გირჩევთ"

 - მთავარ გვერდზე
 - თქვენი ავტომობილის მარკისა და მოდელის ძიების გვერდებზე
 - განყოფილების ჩემი ავტოპაპა გვერდებზე

 ეს თქვენს განცხადებას უფრო შესამჩნევს გახდის და საშუალოდ 5–ჯერ გაზრდის მყიდველების მიერ თქვენი განცხადების დათვალიერების რაოდენობას!
„გირჩევთ“ სვეტში განცხადების განთავსება საშუალებას გაძლევთ გამოარჩიოთ თქვენი ავტომობილი სხვა ავტომობილებისგან და შედეგად მიიღოთ გაცილებით უფრო მეტი დაინტერესება მყიდველის მხრიდან!
 

რეკომენდირებული განცხადება ჩვეულებრივ განცხადებასთან შედარებით უფრო პრიორიტეტული ხდება საძიებო აგენტების შეტყობინებებში მოსახვედრად.

13. როგორ შემიძლია მოვახდინო განცხადების რეკომენდაცია?

თქვენი განცხადების რეკომენდაციისთვის გვერდზე ჩემი განცხადებები განყოფილებაში ჩემი ავტოპაპა დააჭირეთ ღილაკს "რეკომენდაცია" და გამოიყენეთ რეკომენდაციის საფასურის გადახდის თქვენთვის ხელსაყრელი ხერხი:

 1. გადახდა SMS–ის საშუალებით
 2. გადახდა პრომო–კოდის მეშვეობით
 3. გადახდა პლასტიკური ბარათის Visa ან MasterCard საშუალებით

 ხერხი 1. გადახდა SMS–ის საშუალებით
 ამისათვის, გვერდზე ჩემი განცხადებები შესაბამისი განცხადების გასწვრივ დააჭირეთ ღილაკზე "რეკომენდაცია" "რეკომენდაცია" და გაგზავნეთ SMS მითითებული ტექსტით მოკლე ნომერზე, რომელიც მითითებულია ამ გვერდზე. პასუხად SMS–ით მიიღებთ დასტურს AUTOPAPA–გან და თქვენი განცხადება მომენტალურად გამოჩნდება სვეტში გირჩევთ AUTOPAPA.ge–ს მთავარ გვერდზე! ერთი SMS–ის საფასური მითითებულია (დაწვრილებით) ინფორმაციაში.

 ხერხი 2. გადახდა პრომო–კოდის მეშვეობით
 პრომო–კოდის გამოსაყენებლად განყოფილებაში ჩემი ავტოპაპა გვერდზე ჩემი განცხადებები დააჭირეთ ღილაკზე "რეკომენდაცია" და გახსნილი გვერდის ბოლოს შეიყვანეთ პრომო–კოდი. პრომო–კოდის წარმატებული გააქტიურებისთანავე თქვენი ავტომობილი გამოჩნდება სვეტში „გირჩევთ“. პრომო-კოდების შეძენა შესაძლებელია სერვის-ცენტრში "AUTOPAPA".ავტომობილის რეკომენდაციისათვის საჭირო ერთი პრომო-კოდის ღირებულებაა 2 ლარი.

 ხერხი 3. გადახდა Visa ან MasterCard პლასტიკური ბარათების საშუალებით
 Visa ან MasterCard პლასტიკური ბარათით გადახდისათვის გვერდზე ჩემი განცხადებები შესაბამისი განცხადების გასწვრივ დააჭირეთ ღილაკზე "რეკომენდაცია", გახსნილ გვერდზე აირჩიეთ „აწარმოეთ ონლაინ გადახდა Visa და MasterCard“-ით, დააჭირეთ ღილაკს „გადახდა“ და მიყევით ინსტრუქციებს (ღირებულება 1 ლარი)

 
ასევე, თქვენ შეგეძლებათ ნახოთ ვიდეო–მოკარნახე იმის შესახებ, თუ როგორ მოახდინოთ განცხადების რეკომენდაცია.