ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
VIN |
click to see vin
|
დასახელება | 2.4 16V (automatic.gear.benzin) | 2.4 16V (mechanic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (automatic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (Cabrio) (automatic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (Cabrio) (mechanic.gear.benzin) | 2.4 i 16V (mechanic.gear. diezel) | 2.4 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 3.0 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 3.0 i V6 24V (mechanic.gear.benzin) | 3.0 V6 (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2002-2011 | 2002-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2002-2011 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | სპორტ–კარი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სპორტ–კარი | სპორტ–კარი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 152 ც.ძ. | 152 ც.ძ. | 159 ც.ძ. | 159 ც.ძ. | 159 ც.ძ. | 159 ც.ძ. | 159 ც.ძ. | 203 ც.ძ. | 203 ც.ძ. | 186 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.4 ლ | 2.3 ლ | 2.4 ლ | 2.4 ლ | 2.3 ლ | 2.4 ლ | 2.3 ლ | 3.0 ლ | 3.0 ლ | 3.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | |||
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 215/60 R 16 | 215/60 R16 | 205/65 R 15 | 205/65 R 15 | 205/65 R15 | 205/65 R 15 | 205/65 R15 | 205/65 R 15 | 205/65 R17 | 215/60 R16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 9.4 | 9.4 | 0 | 0 | - | 0 | - | 0 | - | 9.1 |
გადამცემთა რაოდენობა | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 11.7 | 11.7 | 10.2 | 10,2 | 10.2 | 10.2 | 10.2 | 12.4 | 12.4 | 15.7 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 6.9 | 6.9 | 7.8 | 7.8 | 7.8 | 7.8 | 7.8 | 8.7 | 8.7 | 8.3 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 |
|
|
|