ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.6 i (Avant) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 T (8E) (automatic.gear.benzin) | 1.8 T (8E) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 T (Cabriolet) (automatic.gear.benzin) | 1.8 T (Cabriolet) (mechanic.gear.benzin) | 1.9 TDI (8E) (automatic.gear.diezel) | 1.9 TDI (8E) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 T FSI (Avant) (automatic.gear.benzin) | 2.0 T FSI (Avant) (mechanic.gear.benzin) | 2.4 V6 (Cabriolet) (automatic.gear.benzin) | 2.4 V6 (Cabriolet) (mechanic.gear.benzin) | 2.5 TDI (8E) (automatic.gear.diezel) | 2.5 TDI (8E) (mechanic.gear. diezel) |
წელი | 2001-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2004-2011 | 2004-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2003-2011 | 2003-2011 |
ძარის ტიპი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სედანი | სედანი | უნივერსალი | უნივერსალი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე |
სიმძლავრე | 102 ც.ძ. | 190 ც.ძ. | 190 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 130 ც.ძ. | 130 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 163 ც.ძ. | 163 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.6 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.4 ლ | 2.4 ლ | 2.5 ლ | 2.5 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 215/55 R16 | 205/55 R 16 | 205/55 R16 | 205/55 R 16 W | 205/55 R16 W | 195/65 R 16 | 195/65 R16 | 215/55 R 16 | 215/55 R16 | 205/55 R 16 | 205/55 R16 | 205/55 R 16 | 205/55 R16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 13 | 8.2 | 8,2 | 9.4 | 9.4 | 9.9 | 9.9 | 7.6 | 7.6 | 9.7 | 9.7 | 8.8 | 8.8 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | Baриатор | 5 | Bариатор | 5 | Baриатор | 6 | Baриатор | 6 | Baриатор | 6 | Baриатор | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 10.9 | 11.8 | 11.8 | 11.6 | 11.6 | 7.4 | 7.4 | 11 | 11 | 14.4 | 14.4 | 9.6 | 9.6 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 6.1 | 6.7 | 6.7 | 6.7 | 6.7 | 4.4 | 4.4 | 5.9 | 5.9 | 7.2 | 7.2 | 5.3 | 5.3 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
უკანა სავალი ნაწილი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | + | + | + | + | + | + | - | + | - | - | + | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 |
|
|