ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
VIN |
click to see vin
|
დასახელება | 2.7 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V (Touring) (automatic.gear.benzin) | 3.5 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 3.5 i V6 24V (Touring) (automatic.gear.benzin) | 3.5 i V6 24V AWD (Touring) (automatic.gear.benzin) | 5.7 i V8 16V (automatic.gear.benzin) | 5.7 i V8 16V (Touring) (automatic.gear.benzin) | 5.7 i V8 AWD (Touring) (automatic.gear.benzin) | 6.1 i V8 16V SRT-8 (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2005-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | უნივერსალი | სედანი | უნივერსალი | უნივერსალი | სედანი | უნივერსალი | უნივერსალი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 193 ც.ძ. | 193 ც.ძ. | 253 ც.ძ. | 249 ც.ძ. | 249 ც.ძ. | 340 ც.ძ. | 340 ც.ძ. | 340 ც.ძ. | 425 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.7 ლ | 2.7 ლ | 3.5 ლ | 3.5 ლ | 3.5 ლ | 5.7 ლ | 5.7 ლ | 5.7 ლ | 6.1 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | უკანა | უკანა | უკანა | უკანა | 4X4 | უკანა | უკანა | 4X4 | უკანა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 225/60 R18 | 245/45 - 255/45 R20 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 11.1 | 11.1 | 9.2 | 9.2 | 9.2 | 6.3 | 6,4 | 6.4 | 5 |
გადამცემთა რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 15.2 | 16.1 | 15.9 | 16.3 | 17.2 | 19.5 | 18,3 | 19.0 | 16.8 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 8.2 | 8.4 | 8.2 | 8.4 | 8.9 | 9.7 | 9,1 | 9.9 | 12.4 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 68 | 68 | 68 | 68 | 71 | 72 | 72 | 72 | 72 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 | 8 | 8 |
|
|
|