ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
VIN |
click to see vin
|
დასახელება | 2.0 CRDi (II) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 i 16V (II) (automatic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (II) (mechanic.gear.benzin) | 2.5 i V6 24V (II) (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V (II) (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 | 2005-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 140 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 136 ც.ძ. | 168 ც.ძ. | 188 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.5 ლ | 2.7 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 205/60 R 16 H | 205/60 R 15 | 205/60 R 15 | 205/60 R 15 | 215/50 R 17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 10.4 | 11.5 | 11.5 | 8.8 | 9.1 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 5 | 5 | 4 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8.1 | 12.3 | 12.3 | 15.2 | 13.1 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.0 | 6.9 | 6.9 | 7.6 | 7.0 |
წინა მუხრუჭები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | ორმაგი განივი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. |
უკანა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელ ზამბარებიანი მრავალბერკეტიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | დამოუკიდებელ ზამბარებიანი მრავალბერკეტიანი სტაბილიზატორთან ერთად. |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 62 | 65 | 65 | 65 | 62 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 |
|
|
|