ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 168 (automatic.gear, benzin) | 168 (automatic.gear, benzin) | 168 (automatic.gear, diezel) | 168 (mechanic.gear, benzin) | 168 (mechanic.gear, benzin) | 168 (mechanic.gear, diezel) | 168 (mechanic.gear, diezel) | A 160 (168.033) (automatic.gear.benzin) | A 160 (168.033) (mechanic.gear.benzin) | A 160 CDI (168) (automatic.gear.diezel) | A 160 CDI (168) (mechanic.gear.diezel) | A 160 L (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 1997-2004 | 1997-2004 | 2001-2004 | 2001-2004 | 1997-2004 | 2001-2004 | 1997-2004 | 1997-2004 | 1997-2004 | 2001-2004 | 2001-2004 | 2001-2004 |
ძარის ტიპი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი | უნივერსალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 102 ც.ძ. | 82 ც.ძ. | 75 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 75 ც.ძ. | 82 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 75 ც.ძ. | 75 ც.ძ. | 102 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1598.0 ლ | 1598.0 ლ | 1689.0 ლ | 1598.0 ლ | 1598.0 ლ | 1689.0 ლ | 1598.0 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.6 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 175/65 R 15 | 175/65 R 15 | 195/50 R 16 | 195/50 R 15 | 175/65 R 15 | 195/50 R 16 | 175/65 R 15 | 175/65 R 15 | 175/65 R15 | 195/50 R16 | 195/50 R16 | 195/50 R15 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 10.8 | 10.8 | 15.1 | 11.1 | 10.8 | 15.1 | 10.8 | 10.8 | 10.8 | 15.1 | 15,1 | 11.1 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 50 | 5 | 50 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 10.2 | 10.2 | 6.1 | 9.9 | 10.2 | 6.1 | 10.2 | 10.2 | 10.2 | 6.1 | 6.1 | 9.9 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.4 | 5.4 | 4 | 5.7 | 5.4 | 4 | 5.4 | 5.4 | 5.4 | 4 | 4 | 5.7 |
წინა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დისკური | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 | 54 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | + | - | - | + | - | - | - | + | + | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|