ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.6 i 16V (II) (mechanic.gear.benzin) | 1.7 CDTI (automatic.gear.diezel) | 1.7 CDTI (B) (mechanic.gear. diezel) | 1.8 i 16V (II) (mechanic.gear. diezel) | 1.9 CDTI (B) (automatic.gear.diezel) | 1.9 CDTI (II) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 i 16V Turbo (B) (mechanic.gear.benzin) | 2.2 i 16V (II) (automatic.gear.diezel) | 2.2 i 16V AT (B) (automatic.gear.diezel) |
წელი | 2006-2011 | 2008-2011 | 2008-2011 | 2006-2011 | 2006-2011 | 2006-2011 | 2006-2011 | 2006-2011 | 2006-2011 |
ძარის ტიპი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე |
სიმძლავრე | 105 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 125 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 100 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 150 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.6 ლ | 1.7 ლ | 1.7 ლ | 1.8 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 2.0 ლ | 2.2 ლ | 2.2 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 6-8 | 6-8 | 4-5 | 6-8 | 4-5 | 6-8 | 4-5 | 6-8 |
საბურავები | 205/55 R16 | 205/55 R 16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 | 205/55 R16 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 14,3 | 12.3 | 12.3 | 11.5 | 10.4 | 14.1 | 9 | 10.6 | 11.6 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 6 | 5 | - | 6 | 6 | 6 | 4 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | - | + | + | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 9,4 | 7,1 | 7.1 | 10.3 | 7.8 | 7.7 | 13.3 | 11.3 | 11.6 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 6,1 | 4,9 | 4.9 | 6.4 | 5.3 | 5.2 | 7.3 | 6.4 | 6.7 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 | 58 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | + | + | - | + | + | + | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
|