ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.0 D-4D (Avensis Verso) (mechanic.gear. diezel) | 1.6 VVT-i (Liftback II) (automatic.gear.benzin) | 1.6 VVT-i (Liftback II) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 VVT-i (Station Wagon II) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 (Multidrive S, Wagon III) (automatic.gear.benzin) | 1.8 VVT-i (II) (automatic.gear.benzin) | 1.8 VVT-i (II) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 Avensis Verso (automatic.gear.benzin) | 2.0 Avensis Verso (mechanic.gear.benzin) | 2.0 D-4 (Liftback II) (automatic.gear.benzin) | 2.0 D-4 (Liftback II) (mechanic.gear.benzin) | 2.2 D-4D Automatik (Wagon III) (automatic.gear.diezel) | 2.4 i 16V D-4 (Station Wagon II) (automatic.gear.benzin) |
წელი | 2001-2011 | 2002-2011 | 2002-2011 | 2002-2011 | 2009-2011 | 2002-2011 | 2002-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2002-2011 | 2002-2011 | 2009-2011 | 2003-2011 |
ძარის ტიპი | მიკროავტობუსი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 116 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 147 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 147 ც.ძ. | 147 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 163 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 1.8 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.2 ლ | 2.4 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 6-8 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 6-8 | 6-8 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 205/65 R 15 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/60 R 16, 215/55 R 17 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/65 R 15 | 205/65 R 15 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 215/55 R 17 | 215/45 R 17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 12.5 | 12 | 12 | 12 | 10.7 | 10.3 | 10.3 | 11.4 | 11.4 | 8.1 | 8.1 | 9.8 | 9.1 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 4 | 5 | 5 | Вариатор | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 6 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | - | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | - | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8.1 | 9.4 | 9.4 | 9.4 | 8.6 | 9.4 | 9.4 | 11.6 | 11.6 | 10.7 | 10.7 | 8.4 | 13.5 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.6 | 5.8 | 5.8 | 5.8 | 5.6 | 5.8 | 5.8 | 7.5 | 7.5 | 6.6 | 6.6 | 5.5 | 7.2 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | განივი ბერკეტი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ორმაგი განივი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ორმაგი განივი | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 6 | 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
|